Social Vol. 22 No. 1
Ecotourism Management Towards Sustainable Development in Pattani Province under the ASEAN Cooperative Framework
การจัดการการท่องเที่ยวเชิงนิเวศสู่การพัฒนาที่ยั่งยืนของจังหวัดปัตตานีภายใต้กรอบความร่วมมืออาเซียน
The Demographic Factors, Behavior Factor, the Marketing Mix Factor and the Loyalty to Product Factor Influencing the Decision to Purchase Whitening Skincare Products by Office Personnel in Bangkok Metropolis
ปัจจัยประชากรศาสตร์ ปัจจัยพฤติกรรม ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและปัจจัยความจงรักภักดีต่อผลิตภัณฑ์ที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวสกินไวเทนนิ่งของพนักงานออฟฟิศในเขตกรุงเทพมหานคร
Factors Related to the Travel Behavior of Thai Tourists at Bang Phli Floating Market in Samut Prakan Province
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อพฤติกรรมการท่องเที่ยวตลาดน้ำโบราณบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ ของนักท่องเที่ยวชาวไทย
A Performance Analysis of Agricultural Cooperatives in Phayao Province Using Factor Analysis
การวิเคราะห์การดำเนินงานของสหกรณ์การเกษตรในจังหวัดพะเยาโดยการวิเคราะห์ปัจจัย
Asia in Global Political Economy
เอเชียในเศรษฐกิจการเมืองโลก
Retail Investors’ Trading in Derivatives in Thailand’s Futures Exchange
การลงทุนในตราสารอนุพันธ์ของนักลงทุนรายย่อยในตลาดสัญญาซื้อขายล่วงหน้าแห่งประเทศไทย
A Study of the Group Process for Life Skills Development: A Case Study of Matthayom Sueksa Six Students at the Demonstration School of Ramkhamhaeng University
การศึกษากระบวนการกลุ่มเพื่อพัฒนาทักษะชีวิต : กรณีศึกษานักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยรามคำแหง
A Study of Cost and Benefits in the Improvement of Rice Production at Bang Toei Subdistrict, Mueang District, Chachoengsao Province
ศึกษาต้นทุนและผลตอบแทนการปรับระบบการผลิตข้าว ต. บางเตย อ.เมือง จ. ฉะเชิงเทรา